är helt slutkörd

efter dagens bravader. Vi har ju nyligen flyttat till ny lägenhet så vi håller på att sortera ur våra saker - saker som ska till lägenhet, stuga och till soptippen. (jaa. jag vet att det är i efterhand men man känner bättre efter när man fått landa i sitt nya hem).

inah har för övrigt inte känt sig särskilt fräsh idag. Lillan var lite blek och yr imorse och var inte alls sugen på att fara till skolan fastän det var gympa idag. Jag valde att ringa dit och sjukanmäla henne idag. Jag är ändå ledig och jag ville inte riskera att hon svimmar på skolan eller något sådant. Hon har inte ätit några mängder på hela dagen, vilket inte är likt henne. Hon är en donna med bra aptit och vägrar hon mat så mår hon verkligen skit.

Casper har varit helvild idag. Han har nog tyckt att storasyrran varit dötråkig iom hon inte ville leka med honom idag. Han och jag gick ut en stund men han tyckte det var på tok för kallt och huskigt så det blev ingen lång stund ute i det fria.
Jag har försökt underhålla min vildbatting med pyssellåda, bad, lego, bilar ect. men ovanstående var bara roligt i ca 10 minuter.


Efter mycke om och men så fick jag honom i säng (efter 21.00) och nu så rinner all stress av mig och jag bara känner total trötthet. Om jag är smart så går jag och lägger mig på direkten, men som så många andra småbarnsföräldrar så fastnar man vid datorn/tvn och man dödar bort x antal timmar med att se meningslösa dokusåpor.

herregud så osmart man är.. men jaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0