Ett försvunnet Id

Idag jag jag raceat runt i lägenheten som ett tok efter min legetimation .. Har tittat sådär 10000 gånger i börsen och i hallen samt på andra tokiga ställen och jag hittar jävlart inte det!!!
Herregud får en smärre panikattack när jag måste ha mitt leg den 3/4 för id-fotografering på jobbet.. Shit!

Hittar jag inte det innan fotograferingen så måste jag ju omboka min tid till kommunhuset istället för (bekvämlighetsråtta som jag är) bara drulla över till jobbet och smila lite och sen är det klart.

Troligen har väll kortet ramlat ut någonstanns eller så ligger det inpillat i något hörn i lägenheten. Alla andra kort i plånboken är då kvar. det är bara id:t som fattas.
Får prata med min chef och rådfråga. Beställa nytt id tar jo flera veckor innan det kommer.

Nån som är synsk som kan berätta vart det är??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0