Schemaslarv!

Nämen fy vad pinsamt!!

Har fått schema på jobbet under december. Och det skulle börja gälla den 5 december alltså på tisdag.

I fredags så ringer min kollega kvart över 5 och frågar vart jag är.
"hemma så klart" svarade jag.
"Men du skulle ju börja klockan 4!"
"VAA?!!" *tankar rusar och jag känner hur pinsamt det är att jag MISSAT att jag skulle jobba!"
"Vänta ska jag kolla mitt schema" (står ingenting - bara from och med den 5:te )
"aja, jag kommer iallafall"
Kollar i våran vikariebok, står ingenting om att jag ska jobba. endast på avdelningen, som det även stod jag skulle jobba på lördagen också.

Pratade med min chef idag och berättade vad som hänt och att jag kände mig otroligt DUM över detta misstag (trodde det var jag som totalt missat detta).
Chefen tittar också i mitt schema, står ingenting - men i chefens Dator stod det något helt annat!. Hela 4 turer i mitt schema saknades!

Bara en massa tjoller med papper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0