Lyxkväll :)

Barnen sover sött (lilleman hade det lite svårt att somna, men peppar peppar ta i trä, nu kanske han vänder tillbaka dygnet!)

Jag ahr hunnit unna mig en dusch och en film :) - HELT SJÄLV! :D

Gubben min har vart hos grannarna, han behöve lite luft :)



Imorron hade vi tänkt fara och hälsa på en go vän till mig. :) Länge sen vi sågs sist :)

Sen kommer Inah bli så glad när hon ser att yvonne har egna HÄSTAR :)

Ja hon har verkligen blivit hästtokig :) Så jag och min man tog med henne till ridskolan här i skellefteå och skrev upp henne på ridskola  :) så när hon fyllt fyra ska hon få börja på "Mulle" som det heter:)

Då kommer hon att få umgås med andra hästtokiga barn och få vara nära hästar. Borsta och gosa till och med leda hästar :) tror verkligen hon kommer att tycka om detta :)
Även jag själv kommer nog att tycka det är roligt. Har alltid tyckt om hästar så självklart jag kommer att vara med. :)



Lilleman idag var ju också allt för go :) Han satt bakom soffan och lurade på mig när han kikar fram med busiga ögon och säger "BUUU!". Hihi ! :)

Sen har han även börjat låna ut sina saker. Framgångar på framgångar. Nu händer det mycke med min lilla prins :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0